Rezeki blogging..tq 4 klik

Wednesday, October 27, 2010

terjadi pan pizza plak...

Saat korang baca en3 ni..aku baru pas balik klinik bawa Ammar pi injection cukup setahun..xtaule demam ke tak..nnt aku update yer:)

Semalam kakak request ajak beraktiviti masak2
dok pk ape kebenda yg nak buat n barang apa yang ada la fridge..(xmo kuar bajet..hihi)
n kakak nak bawa pg sekolah that food...pikiaq2

Bila tengok bahan2 nye dah ada n dikira lengkap aku pon plan nak baked mini pizza..sonok sgt c kakak
Mayb perasan terer..hehehe..pizza itu terjadi pan pizza..crunchy..huhu. Aku sendri x bape ske panpizza. Mayb sebab aku letak yis skit n aku sendiri tengok doh aku x naik sgt..xpela kakak ye..pan pizza pok ok gak kan? diaorang tu x kisah.bedal je..

Layan pic je la yer


Hasilnye aku dapat 12 mini panpizza..sedap n yang penting anak2 ske:)

3 comments:

ayu said...

sedapnya....nak cikit boleh takk...meh la pos ke ayu..hehe

mekchu said...

hahaha.. layan... nmpk sedap je tuh..

kuntumz said...

kema mcm mana ko buat..nk resepi....

Wednesday, October 27, 2010

terjadi pan pizza plak...

Posted by kemma at 12:00 PM
Saat korang baca en3 ni..aku baru pas balik klinik bawa Ammar pi injection cukup setahun..xtaule demam ke tak..nnt aku update yer:)

Semalam kakak request ajak beraktiviti masak2
dok pk ape kebenda yg nak buat n barang apa yang ada la fridge..(xmo kuar bajet..hihi)
n kakak nak bawa pg sekolah that food...pikiaq2

Bila tengok bahan2 nye dah ada n dikira lengkap aku pon plan nak baked mini pizza..sonok sgt c kakak
Mayb perasan terer..hehehe..pizza itu terjadi pan pizza..crunchy..huhu. Aku sendri x bape ske panpizza. Mayb sebab aku letak yis skit n aku sendiri tengok doh aku x naik sgt..xpela kakak ye..pan pizza pok ok gak kan? diaorang tu x kisah.bedal je..

Layan pic je la yer


Hasilnye aku dapat 12 mini panpizza..sedap n yang penting anak2 ske:)

3 comments on "terjadi pan pizza plak..."

ayu on October 27, 2010 at 12:40 PM said...

sedapnya....nak cikit boleh takk...meh la pos ke ayu..hehe

mekchu on October 27, 2010 at 12:55 PM said...

hahaha.. layan... nmpk sedap je tuh..

kuntumz on October 28, 2010 at 11:51 AM said...

kema mcm mana ko buat..nk resepi....

 

©2009 da tru luv | by TNB