Rezeki blogging..tq 4 klik

Saturday, October 9, 2010

"comei lotte contest by jaijina"

Jom join contest by jaijina
Nak tau pasai contest ni jom pegi kat SINI
Due 24/10/10
cepat join..hanto pic anak2 yang comei lotte tu..:)

ni pic yg dipertaruhkan
Nama:Ammar Mierza Bin Rohaimi
Umur: 1 years (2/10/2009)
nota ammar: mse ni ammar tengah syok main songkok abangnya..mcm2 gaya yang dia buat..pandai la plak. Memang mencuit hati sgt gelagat dia masa ni.

Aku pon fening nak tag sape..ni aku tag jer la..hope sudi join
jia
bunga
ayu

1 comments:

Kyuubi_85 said...

alala comel.. moga berjaya ye :) wa takde gmbr nak guna untuk contest ni.. huhu

Nak Exchange link tak?

Saturday, October 9, 2010

"comei lotte contest by jaijina"

Posted by kemma at 12:29 AM
Jom join contest by jaijina
Nak tau pasai contest ni jom pegi kat SINI
Due 24/10/10
cepat join..hanto pic anak2 yang comei lotte tu..:)

ni pic yg dipertaruhkan
Nama:Ammar Mierza Bin Rohaimi
Umur: 1 years (2/10/2009)
nota ammar: mse ni ammar tengah syok main songkok abangnya..mcm2 gaya yang dia buat..pandai la plak. Memang mencuit hati sgt gelagat dia masa ni.

Aku pon fening nak tag sape..ni aku tag jer la..hope sudi join
jia
bunga
ayu

1 comments on ""comei lotte contest by jaijina""

Kyuubi_85 on October 9, 2010 at 1:34 AM said...

alala comel.. moga berjaya ye :) wa takde gmbr nak guna untuk contest ni.. huhu

Nak Exchange link tak?

 

©2009 da tru luv | by TNB