Rezeki blogging..tq 4 klik

Friday, October 8, 2010

Rahsia ..seram +18sx

Saat dan ketika ini, aku rasa memang patut aku berkongsi rahsia itu. Namun aku tak pasti adakah ianya masih rahsia. Aku berharap sekiranya rahsia ini terbongkar kelak, ianya tidak akan mengaibkan mana2 pihak dan tiada hati yang terguris.

Lelah rasanya menyimpan rahsia ini....tiba saatnya aku bersuara di mana sebelum ini aku hanya menjawab "biarlah rahsia" mengikut lagu nyayian Dato Ct sekiranya ada yang bertanya.
Aku pasti kalian sume mmg kepingin mengetahui rahsia itu....rahsia apakah yang telah lama ku pendam?

v
v
v
v
v
v
v
v
ini la rahsianya......



RAHSIA BANTAL...
(ikot ske klo de yg nak letak buchuk or tak..hehe)


1)       Memeluk Bantal

    Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa
   Seni.
  Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap
   Lukisan, muzik Dan sastera.
   Perasaan mereka halus Dan jiwa mereka romantik.
   Kadangkala Ada yang
   Boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui
   Mimpi. 
Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.



    2) Menggunakan Banyak Bantal

    Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam
   Kehidupan seharian
   Mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka
   Jarang membuat
   Keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan
   Pandangan orang lain.


   3) Tidur Dengan Satu Bantal

    Mereka bukan jenis mengada-ngada Dan boleh
   Menerima keadaan
   Seadanya. Mereka juga membuat keputusan
   Berdasarkan fikiran Dan
   Bukan nafsu semata-Mata.


   4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki

    Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang
   Bergaul dgn
   Org ramai, malah kaku dalam pergaulan.. Ini
   Menyebabkan mereka
   Cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar
   Menempuh jalan pintas
   Untuk mencapai cita2. Mereka tdk suka berusaha.


   5) Tidur tanpa Bantal

    Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat
   Tinggi.
   Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan
   Membawa kepada
   Sifat ego.


   6) Tidak punya bantal

    Kasihan betul... Pergi kedai belilah satu, bukanya Mahal pun..!!
yang last ni aku gelak sorang2..tp lom sampai tahap meroyan ekk:))


3 comments:

kuntumz said...

oit, aku dlm kategori 1 tau..tpi tak aku tak berseni orgnya....

lydzar said...

saya suka guna 2 bantal kt kepala spy tinggi sikit

suka peluk bantal sebab kadang2 tak dpt tidur peluk cik abe

suka letak 1 bantal kt kaki sebab kaki dh mula bengkak..uwaaaaaaaa!

jadinya, yg mana satu kategori saya eh?

kemma said...

jia:aku pakai satu je bantal kat kpla..sbb kiri kanan dah ade bantal idup..hahaha

lydzar:wahhh..tu kira keluar ketegori dah tu..hahaha..ni kira antara kes terpencil la ni..hihi

Friday, October 8, 2010

Rahsia ..seram +18sx

Posted by kemma at 8:30 AM
Saat dan ketika ini, aku rasa memang patut aku berkongsi rahsia itu. Namun aku tak pasti adakah ianya masih rahsia. Aku berharap sekiranya rahsia ini terbongkar kelak, ianya tidak akan mengaibkan mana2 pihak dan tiada hati yang terguris.

Lelah rasanya menyimpan rahsia ini....tiba saatnya aku bersuara di mana sebelum ini aku hanya menjawab "biarlah rahsia" mengikut lagu nyayian Dato Ct sekiranya ada yang bertanya.
Aku pasti kalian sume mmg kepingin mengetahui rahsia itu....rahsia apakah yang telah lama ku pendam?

v
v
v
v
v
v
v
v
ini la rahsianya......



RAHSIA BANTAL...
(ikot ske klo de yg nak letak buchuk or tak..hehe)


1)       Memeluk Bantal

    Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa
   Seni.
  Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap
   Lukisan, muzik Dan sastera.
   Perasaan mereka halus Dan jiwa mereka romantik.
   Kadangkala Ada yang
   Boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui
   Mimpi. 
Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.



    2) Menggunakan Banyak Bantal

    Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam
   Kehidupan seharian
   Mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka
   Jarang membuat
   Keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan
   Pandangan orang lain.


   3) Tidur Dengan Satu Bantal

    Mereka bukan jenis mengada-ngada Dan boleh
   Menerima keadaan
   Seadanya. Mereka juga membuat keputusan
   Berdasarkan fikiran Dan
   Bukan nafsu semata-Mata.


   4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki

    Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang
   Bergaul dgn
   Org ramai, malah kaku dalam pergaulan.. Ini
   Menyebabkan mereka
   Cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar
   Menempuh jalan pintas
   Untuk mencapai cita2. Mereka tdk suka berusaha.


   5) Tidur tanpa Bantal

    Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat
   Tinggi.
   Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan
   Membawa kepada
   Sifat ego.


   6) Tidak punya bantal

    Kasihan betul... Pergi kedai belilah satu, bukanya Mahal pun..!!
yang last ni aku gelak sorang2..tp lom sampai tahap meroyan ekk:))


3 comments on "Rahsia ..seram +18sx"

kuntumz on October 8, 2010 at 9:19 AM said...

oit, aku dlm kategori 1 tau..tpi tak aku tak berseni orgnya....

lydzar on October 8, 2010 at 11:19 AM said...

saya suka guna 2 bantal kt kepala spy tinggi sikit

suka peluk bantal sebab kadang2 tak dpt tidur peluk cik abe

suka letak 1 bantal kt kaki sebab kaki dh mula bengkak..uwaaaaaaaa!

jadinya, yg mana satu kategori saya eh?

kemma on October 8, 2010 at 11:57 PM said...

jia:aku pakai satu je bantal kat kpla..sbb kiri kanan dah ade bantal idup..hahaha

lydzar:wahhh..tu kira keluar ketegori dah tu..hahaha..ni kira antara kes terpencil la ni..hihi

 

©2009 da tru luv | by TNB