Rezeki blogging..tq 4 klik

Saturday, October 16, 2010

Hadiah intanberlian contest dah sampai

Khamis tu ari aku dah terima hadiah dari intan berlian tuk contest gambar makan paling sedap

Hadiahnye ialah
v
v
v
v
v
v
v
produk penjagaan wajah dari Himalaya
Tq ye cik intanberlian n congrats sbb dah berjaya jadi dentist..
Mayb pasni cik intanberlian nak buat contest gigi cantik plak..hehe

2 comments:

IntanBerlian said...

huhu kemma best pakai produk ni. sebab intan pon pakai... sebab ni organik. so no probs.heee. tapi kat malaysia memang agak mahal sedikit la..

kemma said...

tu la pasaii..sy dah agak mesti intan import dari sna..sbb sy tgk manufactured from banglore.apapon tq sgt..leh le cuba nnt..

Saturday, October 16, 2010

Hadiah intanberlian contest dah sampai

Posted by kemma at 7:48 AM
Khamis tu ari aku dah terima hadiah dari intan berlian tuk contest gambar makan paling sedap

Hadiahnye ialah
v
v
v
v
v
v
v
produk penjagaan wajah dari Himalaya
Tq ye cik intanberlian n congrats sbb dah berjaya jadi dentist..
Mayb pasni cik intanberlian nak buat contest gigi cantik plak..hehe

2 comments on "Hadiah intanberlian contest dah sampai"

IntanBerlian on October 16, 2010 at 4:41 PM said...

huhu kemma best pakai produk ni. sebab intan pon pakai... sebab ni organik. so no probs.heee. tapi kat malaysia memang agak mahal sedikit la..

kemma on October 16, 2010 at 10:10 PM said...

tu la pasaii..sy dah agak mesti intan import dari sna..sbb sy tgk manufactured from banglore.apapon tq sgt..leh le cuba nnt..

 

©2009 da tru luv | by TNB