Rezeki blogging..tq 4 klik

Wednesday, October 6, 2010

FROM TIYA WITH LOVE 1ST GIVEAWAY

Jom join giveaway by TIYA
klo nak tau lebih lanjut pegi ke SINI
sebelum 20/10/10 ye kwn2..

Nape aku ske makan?
Ade ke org x ske makan ehh???mayb kot, 
tapi tengok fizikal aku ni korang x payah tanyala ske makan ke tak...x tanya pon korang dapat jawapan..kihkih..
yessss..im loving it!!!
ape benda pon aku makan..klo makanan tu aku x besa makan aku akan try jugak at least aku tau rasanya mcmana kan
tapi tinggal kat negara Malaysia ni..rugi oiiiiiiii klo terlalu cerewet pilih makanan ...malaysia is food heaven..

Ni aku tag kawan aku yg aku rse ske makan n sorang tu ngn pegnant memang kna makan
lydzar (mak yong kna makan lebey tau)



2 comments:

maslinamansor said...

nasi lemak aku tak leh pinggirkan....
Makanan terbaik dari malaysia... hehehe

good luck!!!

kemma said...

betui2..tingin plak kat ns lemak:)

Wednesday, October 6, 2010

FROM TIYA WITH LOVE 1ST GIVEAWAY

Posted by kemma at 3:54 PM
Jom join giveaway by TIYA
klo nak tau lebih lanjut pegi ke SINI
sebelum 20/10/10 ye kwn2..

Nape aku ske makan?
Ade ke org x ske makan ehh???mayb kot, 
tapi tengok fizikal aku ni korang x payah tanyala ske makan ke tak...x tanya pon korang dapat jawapan..kihkih..
yessss..im loving it!!!
ape benda pon aku makan..klo makanan tu aku x besa makan aku akan try jugak at least aku tau rasanya mcmana kan
tapi tinggal kat negara Malaysia ni..rugi oiiiiiiii klo terlalu cerewet pilih makanan ...malaysia is food heaven..

Ni aku tag kawan aku yg aku rse ske makan n sorang tu ngn pegnant memang kna makan
lydzar (mak yong kna makan lebey tau)



2 comments on "FROM TIYA WITH LOVE 1ST GIVEAWAY"

maslinamansor on October 6, 2010 at 6:16 PM said...

nasi lemak aku tak leh pinggirkan....
Makanan terbaik dari malaysia... hehehe

good luck!!!

kemma on October 6, 2010 at 11:46 PM said...

betui2..tingin plak kat ns lemak:)

 

©2009 da tru luv | by TNB