Rezeki blogging..tq 4 klik

Wednesday, October 27, 2010

Sotong kurita peramal Piala Dunia 2010 mati

Dah mati???setiap yang idup pasti akan mati. Sebenonye aku x ske kat sotong ni..hehe..jangan marah arr. Aku rase cam ntah apa2 jer pasal cerita dia ramal keputusan piala dunia. Serius aku dok kutuk mase demam piala dunia tu hari..siap leh kata lagi "ntah apa2 la omputih ni..tu sume kebetulan je..xde keje la tu..itupon nak kecoh"..hihi besala aku kan x minat bola..:P

sebaik mung mati awal sotong klo x dah suh mung ramal tok N9 n kelate doh :D

sumber dari utusan online

BERLIN 26 Okt. - Sotong kurita, Paul yang dikenali kerana ketepatan ramalannya berhubung keputusan pertandingan Piala Dunia di Afrika Selatan Julai lalu, mati di akuarium yang menempatkannya di Jerman.
“Pihak pengurusan dan kakitangan di Pusat Hidupan Laut Oberhausen sedih selepas mendapati haiwan yang terkenal dengan ramalan tepatnya semasa Piala Dunia lalu itu, mati malam tadi.
“Paul mengagumkan dunia apabila berjaya meramal tepat pemenang perlawanan melibatkan pasukan Jerman, begitu juga dengan keputusan perlawanan akhir. Kejayaannya merupakan cerita yang lebih besar daripada Piala Dunia itu sendiri,” kata pengurus pusat hidupan laut itu, Stefan Porwoll dalam satu kenyataan. - AFP

2 comments:

ayu said...

dah tgk dah berita semalam...huhu...dah mati juga akhirnya..

LiFe KaMi said...

dia pun pening tgk perangai manusia tu yg sampai mati..huhu

Wednesday, October 27, 2010

Sotong kurita peramal Piala Dunia 2010 mati

Posted by kemma at 2:44 AM

Dah mati???setiap yang idup pasti akan mati. Sebenonye aku x ske kat sotong ni..hehe..jangan marah arr. Aku rase cam ntah apa2 jer pasal cerita dia ramal keputusan piala dunia. Serius aku dok kutuk mase demam piala dunia tu hari..siap leh kata lagi "ntah apa2 la omputih ni..tu sume kebetulan je..xde keje la tu..itupon nak kecoh"..hihi besala aku kan x minat bola..:P

sebaik mung mati awal sotong klo x dah suh mung ramal tok N9 n kelate doh :D

sumber dari utusan online

BERLIN 26 Okt. - Sotong kurita, Paul yang dikenali kerana ketepatan ramalannya berhubung keputusan pertandingan Piala Dunia di Afrika Selatan Julai lalu, mati di akuarium yang menempatkannya di Jerman.
“Pihak pengurusan dan kakitangan di Pusat Hidupan Laut Oberhausen sedih selepas mendapati haiwan yang terkenal dengan ramalan tepatnya semasa Piala Dunia lalu itu, mati malam tadi.
“Paul mengagumkan dunia apabila berjaya meramal tepat pemenang perlawanan melibatkan pasukan Jerman, begitu juga dengan keputusan perlawanan akhir. Kejayaannya merupakan cerita yang lebih besar daripada Piala Dunia itu sendiri,” kata pengurus pusat hidupan laut itu, Stefan Porwoll dalam satu kenyataan. - AFP

2 comments on "Sotong kurita peramal Piala Dunia 2010 mati"

ayu on October 27, 2010 at 7:07 AM said...

dah tgk dah berita semalam...huhu...dah mati juga akhirnya..

LiFe KaMi on October 27, 2010 at 7:55 AM said...

dia pun pening tgk perangai manusia tu yg sampai mati..huhu

 

©2009 da tru luv | by TNB