Rezeki blogging..tq 4 klik

Monday, August 23, 2010

syahdu..dgr plak lagu raya..

Lepas Sahur td aku byk wat blogwalking je, xde idea nak menulis. Tapi td rse rindu nak dgr lagu raya. Pegi kat Youtube n gugel lagu raya...syahdu nya weiiii. windu kat kpg halaman, mak tersayang n family terchinta....17 days left for ramadhan..ni sje aku nak share lagu raye ngn korang n beberapa pic insan2 yang sgt2 aku windu...sob2sob.




with my family mse pg cuti2 kat tioman
wth my sis n nephew


 

mama:Tacing sangat hari ni...mak tunggu ye..kami akan pulang sehari sebelum raya...huhu

1 comments:

mekchu said...

oo lo lo lo lo.. shian dia.. best woo makan masakan mak.. saje kasik perhangat... hahaha.. mekchu jahat!!

Monday, August 23, 2010

syahdu..dgr plak lagu raya..

Posted by kemma at 7:50 AM
Lepas Sahur td aku byk wat blogwalking je, xde idea nak menulis. Tapi td rse rindu nak dgr lagu raya. Pegi kat Youtube n gugel lagu raya...syahdu nya weiiii. windu kat kpg halaman, mak tersayang n family terchinta....17 days left for ramadhan..ni sje aku nak share lagu raye ngn korang n beberapa pic insan2 yang sgt2 aku windu...sob2sob.




with my family mse pg cuti2 kat tioman
wth my sis n nephew


 

mama:Tacing sangat hari ni...mak tunggu ye..kami akan pulang sehari sebelum raya...huhu

1 comments on "syahdu..dgr plak lagu raya.."

mekchu on August 23, 2010 at 11:55 AM said...

oo lo lo lo lo.. shian dia.. best woo makan masakan mak.. saje kasik perhangat... hahaha.. mekchu jahat!!

 

©2009 da tru luv | by TNB