Rezeki blogging..tq 4 klik

Thursday, November 11, 2010

Tetiba rasa x cukup 24 hours

Tengok tajuk cam bz sesangat je kan!!!


Mayb sume tu sebab banyak cuti bulan 11 ni..hehe,,n penambahan keje sampingan aku sampai blog pon bersawang. Mayb dalam mase terdekat ni aku akan manage time lebih baik.

Hope malam ni dapatla..berblogging tanpa gangguan dan dapat join GA /contest :))
Okla..sampai sini dulu.. (sekarang ni tengah meriba si Ammar yg nenen sambil mengupdate ape yang patut)

2 comments:

Masrina binti Alim said...

setuju.masa mmg cepat berlalu skang nih.kekadang x sedar dah hujung minggu.nga anak,nga keja yg habis2..nga suami..kekadang sampai terlupa nak tgk blog..

ladyship said...

hye .. salam prknalan ..

Thursday, November 11, 2010

Tetiba rasa x cukup 24 hours

Posted by kemma at 5:20 PM
Tengok tajuk cam bz sesangat je kan!!!


Mayb sume tu sebab banyak cuti bulan 11 ni..hehe,,n penambahan keje sampingan aku sampai blog pon bersawang. Mayb dalam mase terdekat ni aku akan manage time lebih baik.

Hope malam ni dapatla..berblogging tanpa gangguan dan dapat join GA /contest :))
Okla..sampai sini dulu.. (sekarang ni tengah meriba si Ammar yg nenen sambil mengupdate ape yang patut)

2 comments on "Tetiba rasa x cukup 24 hours"

Masrina binti Alim on November 11, 2010 at 6:20 PM said...

setuju.masa mmg cepat berlalu skang nih.kekadang x sedar dah hujung minggu.nga anak,nga keja yg habis2..nga suami..kekadang sampai terlupa nak tgk blog..

ladyship on November 11, 2010 at 11:54 PM said...

hye .. salam prknalan ..

 

©2009 da tru luv | by TNB