Rezeki blogging..tq 4 klik

Monday, November 8, 2010

betul dah x macam dulu..

Memang betul la perut aku ni dah x macam dulu..
dulu x boyot sekarang dah boyot a.ka. ropol langsir..hihu
x la tu bukan citer aku...:P

Aku rse la ni aku xleh makan pedas sgt2 cam dlu yg sememangnye feveret aku makan n gigit cili api..
Sebelum ni memang dah perasan klo makan pedas je..asik nak pi toilet ..tapi aku ignore je..rse cam x caya plak aku makan pedas penyebabnye...Tapi yang jelasnye pas kawen aku jarang masak pedas sgt sbb En.Amy x makan pedas cam aku..so aku pon ikut x makan pedas..tetapi pantang jumpa..klo de depan mata aku bedal..:))

Tapi siyes..memang kali ini terjadi lagi bila aku penyet2kn cili api lam lauk singgang aku..then makan..akhirnya berkali2 kali ke toilet...believe it or not la..

Jadi siapa makan cili diala la kena pi tiolet okiesss...

tq to mr google

2 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kemma...mmg klu mkn xder pedas x best rasanya kan?

ayu said...

sama laaa...ayu pun..

Monday, November 8, 2010

betul dah x macam dulu..

Posted by kemma at 10:59 PM
Memang betul la perut aku ni dah x macam dulu..
dulu x boyot sekarang dah boyot a.ka. ropol langsir..hihu
x la tu bukan citer aku...:P

Aku rse la ni aku xleh makan pedas sgt2 cam dlu yg sememangnye feveret aku makan n gigit cili api..
Sebelum ni memang dah perasan klo makan pedas je..asik nak pi toilet ..tapi aku ignore je..rse cam x caya plak aku makan pedas penyebabnye...Tapi yang jelasnye pas kawen aku jarang masak pedas sgt sbb En.Amy x makan pedas cam aku..so aku pon ikut x makan pedas..tetapi pantang jumpa..klo de depan mata aku bedal..:))

Tapi siyes..memang kali ini terjadi lagi bila aku penyet2kn cili api lam lauk singgang aku..then makan..akhirnya berkali2 kali ke toilet...believe it or not la..

Jadi siapa makan cili diala la kena pi tiolet okiesss...

tq to mr google

2 comments on "betul dah x macam dulu.."

♥♥azatiesayang ♥♥ on November 8, 2010 at 11:28 PM said...

salam kemma...mmg klu mkn xder pedas x best rasanya kan?

ayu on November 8, 2010 at 11:32 PM said...

sama laaa...ayu pun..

 

©2009 da tru luv | by TNB