Rezeki blogging..tq 4 klik

Wednesday, September 29, 2010

Fuhhh..lega skit.

Lega rse bila tgk ade iklan nuff...sejak cuti raya tu hari payah beno nak tgk iklan nuff muncul. Traffic mmg down teruk gila..huhu..aku ingat nuff xmo dah letak iklan kat belog aku yg sgt x fofular ni...sedeh chek. Tapi mlm ni dah semangat balik..yeeehaaaa.Walaupon x kerap..janji ada balik..Mr Nuff jgn buat aiii sedeyy lagi yea..wink..wink

Korang join ke contest ni????
                                                         


2 comments:

kuntumz said...

kema, aku nya iklan nuffnag tak kuar2 pun...mmg jeles bila tgk org lain punya iklan ada kat blog..
mcm skrg ni aku jeles ngan blog hang....

kemma said...

teruk merudum pas raya ni..tensen plak aku..jeles tgk org dah cash out nuffnang..ko keja jia..aku ni x kja.klo kja mmg x berupdate la kot :)

Wednesday, September 29, 2010

Fuhhh..lega skit.

Posted by kemma at 12:14 AM
Lega rse bila tgk ade iklan nuff...sejak cuti raya tu hari payah beno nak tgk iklan nuff muncul. Traffic mmg down teruk gila..huhu..aku ingat nuff xmo dah letak iklan kat belog aku yg sgt x fofular ni...sedeh chek. Tapi mlm ni dah semangat balik..yeeehaaaa.Walaupon x kerap..janji ada balik..Mr Nuff jgn buat aiii sedeyy lagi yea..wink..wink

Korang join ke contest ni????
                                                         


2 comments on "Fuhhh..lega skit."

kuntumz on September 29, 2010 at 9:34 AM said...

kema, aku nya iklan nuffnag tak kuar2 pun...mmg jeles bila tgk org lain punya iklan ada kat blog..
mcm skrg ni aku jeles ngan blog hang....

kemma on September 29, 2010 at 11:07 AM said...

teruk merudum pas raya ni..tensen plak aku..jeles tgk org dah cash out nuffnang..ko keja jia..aku ni x kja.klo kja mmg x berupdate la kot :)

 

©2009 da tru luv | by TNB