Rezeki blogging..tq 4 klik

Wednesday, September 1, 2010

Esok Ammar genap 11 bulan

Esok genap umur Ammar 11 bulan. Sejak 2/3 hari ni dia dah pandai kuarkn makanan yg dimakan..sebelum ni telan je. 2/3 hari ni gak dia kerap nak muntah..aku pon x tau nape. Gigi pon dah mula nampak putih kat gusi. Mayb peralihan bulan buat badan ammar dedar je cam nak demam. Musim panas plak buat ammar batuk n selsema, siannya ank manja mama...

Yang paling ketara sekali, aku jangkakan Ammar mmg akan jd sokrang kenit yg mulut petah. Setiap kali bangun tidur dia akan panggil "mamma" dengan sebutan jelas skali.."babah" pon jelas..geram sgt kat mulut kecik tu...kuat menjerit n ske buat org terkejut pastu dia kan ketawa mengekek klo kita melatah..hurmm yang pastinya anak bf mama ni buat hari2 mama, abah, kakak n abang havoc..


Till now...Salam 1 Malaysia..Proud to be Malaysian..yeahhhhh


6 comments:

lydzar said...

comel la ammar..jadi budak baik yer.. :)

kemma said...

tq ye anty lydzar..doakan ammar jd ank yg soleh ye

mekchu said...

lmbt jugak ammar tumbug gigi kan.. kejap je dah besar.. bila dah besar soh anak tu kecik blk pulak.. hehehe

ayu said...

wahhh..dah besar dah...mesti dah meniti sikit2 kan..danial sejak akhir2 ni kuatnya meragam...penat gak ayu nak layan..

maslinamansor said...

cubbynya anak teruna nie...

kemma said...

mekchu:a'ah la mekchu..tp baguih gak rsau dia mengeget..hehe..tmbh bila da besar cakap kita pon dilawan..mmg rse nak suh kecik balik..hehe


ayu: a'ah la ayu..dah asik nak meniti tp still takut2..smela ayu..ammar kuat merengek sgt..mlm ni badn dia panas..so esok sure terukla asik nak mngempeng je..makan pon kurang 2/3 hr ni

maslina:ikut acuan mama abah dia..hehe..keturunan mmg beso2.

Wednesday, September 1, 2010

Esok Ammar genap 11 bulan

Posted by kemma at 10:55 AM
Esok genap umur Ammar 11 bulan. Sejak 2/3 hari ni dia dah pandai kuarkn makanan yg dimakan..sebelum ni telan je. 2/3 hari ni gak dia kerap nak muntah..aku pon x tau nape. Gigi pon dah mula nampak putih kat gusi. Mayb peralihan bulan buat badan ammar dedar je cam nak demam. Musim panas plak buat ammar batuk n selsema, siannya ank manja mama...

Yang paling ketara sekali, aku jangkakan Ammar mmg akan jd sokrang kenit yg mulut petah. Setiap kali bangun tidur dia akan panggil "mamma" dengan sebutan jelas skali.."babah" pon jelas..geram sgt kat mulut kecik tu...kuat menjerit n ske buat org terkejut pastu dia kan ketawa mengekek klo kita melatah..hurmm yang pastinya anak bf mama ni buat hari2 mama, abah, kakak n abang havoc..


Till now...Salam 1 Malaysia..Proud to be Malaysian..yeahhhhh


6 comments on "Esok Ammar genap 11 bulan"

lydzar on September 1, 2010 at 12:00 PM said...

comel la ammar..jadi budak baik yer.. :)

kemma on September 1, 2010 at 12:47 PM said...

tq ye anty lydzar..doakan ammar jd ank yg soleh ye

mekchu on September 1, 2010 at 12:55 PM said...

lmbt jugak ammar tumbug gigi kan.. kejap je dah besar.. bila dah besar soh anak tu kecik blk pulak.. hehehe

ayu on September 1, 2010 at 2:17 PM said...

wahhh..dah besar dah...mesti dah meniti sikit2 kan..danial sejak akhir2 ni kuatnya meragam...penat gak ayu nak layan..

maslinamansor on September 1, 2010 at 5:09 PM said...

cubbynya anak teruna nie...

kemma on September 1, 2010 at 10:19 PM said...

mekchu:a'ah la mekchu..tp baguih gak rsau dia mengeget..hehe..tmbh bila da besar cakap kita pon dilawan..mmg rse nak suh kecik balik..hehe


ayu: a'ah la ayu..dah asik nak meniti tp still takut2..smela ayu..ammar kuat merengek sgt..mlm ni badn dia panas..so esok sure terukla asik nak mngempeng je..makan pon kurang 2/3 hr ni

maslina:ikut acuan mama abah dia..hehe..keturunan mmg beso2.

 

©2009 da tru luv | by TNB