Rezeki blogging..tq 4 klik

Friday, November 2, 2012

jimat turun temurun

terajin..weee
godei entry ni
korang..yg ade anak lebih dari satu
selalunya baju lama anak2 yang sebelum2 recycle balik tak?
ofkoz la yg still elok kan..masih berkondisi baik di pakai
klo saya ni..opkos sangat ..watpe nak bazirkan if boleh pakai..
lgpon if kita beli yang kualiti rsenya sayang sgt nak biar camtu je kan
tp klo dah xde spe nak pakai elok le sedekah je..

belek pic ni..smpi skung baju ni digunakan
kira semua merasa la pakai baju ni..
Tshirt brand Kiko ni dr kakak smpi ameer skung tau...yg pic adam n ammar ntah mana cari x jumpa

pic mse sahur..baju yang sma ngn kakak di atas

kakak lam 7 bln mse ni..

ammar

ameer

adam
adam xbpe byk pic sgt..huhu..sbb mse tu mama rse cam bz giler ada anak 2..n rapat setahun satu..huhu
 

0 comments:

Friday, November 2, 2012

jimat turun temurun

Posted by kemma at 5:15 AM
terajin..weee
godei entry ni
korang..yg ade anak lebih dari satu
selalunya baju lama anak2 yang sebelum2 recycle balik tak?
ofkoz la yg still elok kan..masih berkondisi baik di pakai
klo saya ni..opkos sangat ..watpe nak bazirkan if boleh pakai..
lgpon if kita beli yang kualiti rsenya sayang sgt nak biar camtu je kan
tp klo dah xde spe nak pakai elok le sedekah je..

belek pic ni..smpi skung baju ni digunakan
kira semua merasa la pakai baju ni..
Tshirt brand Kiko ni dr kakak smpi ameer skung tau...yg pic adam n ammar ntah mana cari x jumpa

pic mse sahur..baju yang sma ngn kakak di atas

kakak lam 7 bln mse ni..

ammar

ameer

adam
adam xbpe byk pic sgt..huhu..sbb mse tu mama rse cam bz giler ada anak 2..n rapat setahun satu..huhu
 

0 comments on "jimat turun temurun"

 

©2009 da tru luv | by TNB