Rezeki blogging..tq 4 klik

Wednesday, November 14, 2012

minggu pertama cuti sekolah....

cuti sekolah start
menu pon berderet kna atur...bulan ni n bulan depan belanja dapur digandakan ye
anak2 tgh membesar..tau je la camne dia org asik nak mengunyah je
x kering tangan ni asik masak
stress plak mama..sbb sll je join diorg makan
opkozla habis diet hanccuzzz..diet konnnnnonn

ptg jumaat sampai ahad 
kakak ke KEM RIMUP di SAVANNAH HILL Ulu Tiram
adam frust xdpt join sbb umo x cukup
next year ok bebeh
lepas anta kakak naik bas..terus bawa adam, lisa, n dak kecik 2 org tu g amik penyata sekolah agama
alhamdullillah semua ok..

Balik umah petang jumaat tu
bermulala hari adam tanpa kakak..diorang tu macam twin..ada gaduh.. xde rindu..kekadang kamcing semacam
ekceli kakak da biasa adam xde...n kekadang dia lega xde org kaco dia..haha notty
adam asik cakap kat mama
mama ..rindu kan ..kat kakak..
mama..rse2 kakak rindu x kat kita..
mama..bosanla xde kakak
mama ..adik rindu la kat kakak..(ekceli kakak pon still panggil adam tu adik tau...dak kecik 2 org tu dia pnggl nama je..even kekadang ammar panggil ameer tu adik..)
macam2 la versi rindu dia kat kakak tu...

Haa tau pon
klo ada asik nak bercako je..
siyes kejap baik..kejap terpekik
kejap aku lepuk ko..ko lepuk aku
siyesss pening tgk..
geram pon ada..
bila mama jadi tarzan baru diam..
jap je la diammnya..
pastu start balik..
jaga yang kecik ni lagi aman tau..

Tapi..
dah terbiasa dengan anak yang ada 4 ketui
bila xde sorang rase sgt kehilangan
mama siap bleh mimpi kakak lagi..bangun n cari kat bilik
baru teringat kakak xde g kem..huhu
camno la gayanya klo derang msuk boarding school nanti...




korang isi cuti sekolah anak2 camne?ada hantar balik kpg ke?


1 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Kemma..biasa la klu cuti sekolah mak2 ni jd tarzan..cam adik k.atie semua anak2 ada kat umah..pening kepala dia..ngan gado..ngan nagis2 lg.
Klu anak2 masuk asrama mmg sedih nk berpisah kemma...Dulu k.atie hari2 nagis,rindu kat diaorg,dah la anak k.atie sikit.
Tp demi masa depan diaorg..kita mak-ayah kena tabah..kat asrama...displin ketat & jadual tuk ulangkaji pljrn.Klu kat uamh asyik tgk yv & main laptop jer.

Wednesday, November 14, 2012

minggu pertama cuti sekolah....

Posted by kemma at 8:56 AM
cuti sekolah start
menu pon berderet kna atur...bulan ni n bulan depan belanja dapur digandakan ye
anak2 tgh membesar..tau je la camne dia org asik nak mengunyah je
x kering tangan ni asik masak
stress plak mama..sbb sll je join diorg makan
opkozla habis diet hanccuzzz..diet konnnnnonn

ptg jumaat sampai ahad 
kakak ke KEM RIMUP di SAVANNAH HILL Ulu Tiram
adam frust xdpt join sbb umo x cukup
next year ok bebeh
lepas anta kakak naik bas..terus bawa adam, lisa, n dak kecik 2 org tu g amik penyata sekolah agama
alhamdullillah semua ok..

Balik umah petang jumaat tu
bermulala hari adam tanpa kakak..diorang tu macam twin..ada gaduh.. xde rindu..kekadang kamcing semacam
ekceli kakak da biasa adam xde...n kekadang dia lega xde org kaco dia..haha notty
adam asik cakap kat mama
mama ..rindu kan ..kat kakak..
mama..rse2 kakak rindu x kat kita..
mama..bosanla xde kakak
mama ..adik rindu la kat kakak..(ekceli kakak pon still panggil adam tu adik tau...dak kecik 2 org tu dia pnggl nama je..even kekadang ammar panggil ameer tu adik..)
macam2 la versi rindu dia kat kakak tu...

Haa tau pon
klo ada asik nak bercako je..
siyes kejap baik..kejap terpekik
kejap aku lepuk ko..ko lepuk aku
siyesss pening tgk..
geram pon ada..
bila mama jadi tarzan baru diam..
jap je la diammnya..
pastu start balik..
jaga yang kecik ni lagi aman tau..

Tapi..
dah terbiasa dengan anak yang ada 4 ketui
bila xde sorang rase sgt kehilangan
mama siap bleh mimpi kakak lagi..bangun n cari kat bilik
baru teringat kakak xde g kem..huhu
camno la gayanya klo derang msuk boarding school nanti...




korang isi cuti sekolah anak2 camne?ada hantar balik kpg ke?


1 comments on "minggu pertama cuti sekolah...."

♥♥azatiesayang ♥♥ on November 14, 2012 at 9:43 AM said...

salam Kemma..biasa la klu cuti sekolah mak2 ni jd tarzan..cam adik k.atie semua anak2 ada kat umah..pening kepala dia..ngan gado..ngan nagis2 lg.
Klu anak2 masuk asrama mmg sedih nk berpisah kemma...Dulu k.atie hari2 nagis,rindu kat diaorg,dah la anak k.atie sikit.
Tp demi masa depan diaorg..kita mak-ayah kena tabah..kat asrama...displin ketat & jadual tuk ulangkaji pljrn.Klu kat uamh asyik tgk yv & main laptop jer.

 

©2009 da tru luv | by TNB