Rezeki blogging..tq 4 klik

Monday, November 19, 2012

Baked Macaroni cheese la pulakk

Layan kan mood membako
hehe
pepagi da plan nak wat baked macaroni cheese
memandangkan macaroni da ada
selalu goreng je kan
jemula..x minat sangat mama macaroni goreng ni
tp macaroni memang feveret anak2..
dulu mase mama mula2 makan rase cam xde perasaan mse makan tu
kunyah telan..kekadang rase cam ape kebenda la aku makan ni
haha nak wat camno orang kampung
hehe..layan pucuk ubi lagi bestttkan

Lepas bersilat pung pang pung pang kat dapo
dengan 400gm macaroni dapat 2 tray
untuk sos merah..mama pakai sos spagetti originall kimball
untuk sos putih mama bantai guna mushroom soup
sebenarnya boleh je masak pakai freshmilk bagai..tapi nak mudah n cepat la katakan
haha
so hasilnya dapat 2 tray
try pertama...byk gila depa tabur mozarella

ni keje adam dia nak letak cheddar ..kot suke ati korangla

tray pertama sekali hadapp je...ni tray ke 2 ada la sikit baki nak repeat   
Anak2 cakap TERBAEKKK
n mama pon rase camtu
pasni nakmo macaroni goreng da..
resepi macaroni yang terbaekk wat mse ni...

1 comments:

Nad @ MamaZN said...

wa...rajin jugak akak ni masak2 ek ;)
lagi untung kan..dari makan luar slalu ;)

p/s: kalu tau, saya tolong akak amikkan perfume tu..

Monday, November 19, 2012

Baked Macaroni cheese la pulakk

Posted by kemma at 8:55 AM
Layan kan mood membako
hehe
pepagi da plan nak wat baked macaroni cheese
memandangkan macaroni da ada
selalu goreng je kan
jemula..x minat sangat mama macaroni goreng ni
tp macaroni memang feveret anak2..
dulu mase mama mula2 makan rase cam xde perasaan mse makan tu
kunyah telan..kekadang rase cam ape kebenda la aku makan ni
haha nak wat camno orang kampung
hehe..layan pucuk ubi lagi bestttkan

Lepas bersilat pung pang pung pang kat dapo
dengan 400gm macaroni dapat 2 tray
untuk sos merah..mama pakai sos spagetti originall kimball
untuk sos putih mama bantai guna mushroom soup
sebenarnya boleh je masak pakai freshmilk bagai..tapi nak mudah n cepat la katakan
haha
so hasilnya dapat 2 tray
try pertama...byk gila depa tabur mozarella

ni keje adam dia nak letak cheddar ..kot suke ati korangla

tray pertama sekali hadapp je...ni tray ke 2 ada la sikit baki nak repeat   
Anak2 cakap TERBAEKKK
n mama pon rase camtu
pasni nakmo macaroni goreng da..
resepi macaroni yang terbaekk wat mse ni...

1 comments on "Baked Macaroni cheese la pulakk"

Nad @ MamaZN on November 20, 2012 at 1:45 AM said...

wa...rajin jugak akak ni masak2 ek ;)
lagi untung kan..dari makan luar slalu ;)

p/s: kalu tau, saya tolong akak amikkan perfume tu..

 

©2009 da tru luv | by TNB