Rezeki blogging..tq 4 klik

Wednesday, October 24, 2012

WW:layan diri time mama masak

huhu
sadis lom ada ipad..huahua
bila nak dapat free ni...:)

klo ameer tido ammar ske pot mcm ni..santai gitu..klo si kecik tu ada..trus duk lompat atas meja..c kecik tu obses oii ngn gadget2 ni..haha

so ammar layan kat laptop
bagus jugak..kang jd cam henpon asik donload game je
geram  oii..plak ammar asik wat tepon mama mcm dia punya..

so nak masak pon lebih tenang smbil hiburkan hati karok macam2 lagu pelbagai genre termasukla nasyid...kuikui..

"ibu mithali..ibu yang sejatiii....ahaksss  kopek bawang smbil lap air mata.."

Selamat hari raya aidiladha sume.. 

0 comments:

Wednesday, October 24, 2012

WW:layan diri time mama masak

Posted by kemma at 11:37 AM
huhu
sadis lom ada ipad..huahua
bila nak dapat free ni...:)

klo ameer tido ammar ske pot mcm ni..santai gitu..klo si kecik tu ada..trus duk lompat atas meja..c kecik tu obses oii ngn gadget2 ni..haha

so ammar layan kat laptop
bagus jugak..kang jd cam henpon asik donload game je
geram  oii..plak ammar asik wat tepon mama mcm dia punya..

so nak masak pon lebih tenang smbil hiburkan hati karok macam2 lagu pelbagai genre termasukla nasyid...kuikui..

"ibu mithali..ibu yang sejatiii....ahaksss  kopek bawang smbil lap air mata.."

Selamat hari raya aidiladha sume.. 

0 comments on "WW:layan diri time mama masak"

 

©2009 da tru luv | by TNB