Rezeki blogging..tq 4 klik

Friday, October 12, 2012

bulu mata palsu

Sumpah x penah pakai
la ni tengok budak2 belasan tahun yang kje part time
or ada yg just g jenjalan siap pakai bulu mata palsu

memang comeii tp cam berat mata memandang je
hehe
tetiba cam teringin plak nak berbulu mata pelesu
haha..malu la plak
kang ada ameer renung je muka mama
tetiba plak teringat yg gajah sesame street tu..haha..apekenama gajah tu ntah

Tapi kan bila pk balik
klo nak pakai nak pegi mana???

haha..x sheshuaiiii la..


2 comments:

mekchu said...

hahaha.. lain lah kalau retis kannnnn...

zehan said...

cukup ler time kawin jer pakai bulu mata palsu...huhu....

Friday, October 12, 2012

bulu mata palsu

Posted by kemma at 10:00 AM
Sumpah x penah pakai
la ni tengok budak2 belasan tahun yang kje part time
or ada yg just g jenjalan siap pakai bulu mata palsu

memang comeii tp cam berat mata memandang je
hehe
tetiba cam teringin plak nak berbulu mata pelesu
haha..malu la plak
kang ada ameer renung je muka mama
tetiba plak teringat yg gajah sesame street tu..haha..apekenama gajah tu ntah

Tapi kan bila pk balik
klo nak pakai nak pegi mana???

haha..x sheshuaiiii la..


2 comments on "bulu mata palsu"

mekchu on October 12, 2012 at 1:17 PM said...

hahaha.. lain lah kalau retis kannnnn...

zehan on October 21, 2012 at 9:30 PM said...

cukup ler time kawin jer pakai bulu mata palsu...huhu....

 

©2009 da tru luv | by TNB