Rezeki blogging..tq 4 klik

Wednesday, October 3, 2012

WW:simple tapi hepi

Semalam celebrate besday ammar
ala kira makan malam la ni..
simple2 je
petangnya pg beli bahan2 nak masak n beli kek
kek boboiboy ada, kek upin ipin ada....last2 nak juga kek kereta yg ada pokok kelapa tu..
cam tahun lepas punya kek
seketui kereta atas kek
apa2 je la ammar..
lg pon ok juga ..x mahai sgt..kihkih

share pic je la

ske pic ni..alolo masing2 ngn gaya tersendiri..gaya abang adam yg paling sempoi..haha

menu dinner: mihun singapore, ayam grg tepung n fries

da x payah nak atur sgt..dia da pandai juga nyanyi lagu besday utk diri sendiri
pic besday ammar mse tahun lepas..2 years..mse tu blom jadi abang lagi..


bila dapat buat ank hepi rse macam bahagia sangat
mama xde harta sayang...Allah bagi kamu sebagai harta mama ..Allah bagi bukan satu..tapi Allah bagi mama empat orang anak..sebab Allah itu maha mengetahui dan Dia yang menentukan ..
 Anak2 la harta yang perlu mama jaga didunia  sebagai bekalan untuk akhirat juga..
Biarpun mama abah x kaya tapi kami tetap akan berusaha memberikan yang terbaik untuk kamu  semua..
Semoga Allah memudahkan segalanya..amin

1 comments:

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

linda pun sambut besday anak ginilah jugak, simple, janji hepy bersama keluarga..

Wednesday, October 3, 2012

WW:simple tapi hepi

Posted by kemma at 7:37 AM
Semalam celebrate besday ammar
ala kira makan malam la ni..
simple2 je
petangnya pg beli bahan2 nak masak n beli kek
kek boboiboy ada, kek upin ipin ada....last2 nak juga kek kereta yg ada pokok kelapa tu..
cam tahun lepas punya kek
seketui kereta atas kek
apa2 je la ammar..
lg pon ok juga ..x mahai sgt..kihkih

share pic je la

ske pic ni..alolo masing2 ngn gaya tersendiri..gaya abang adam yg paling sempoi..haha

menu dinner: mihun singapore, ayam grg tepung n fries

da x payah nak atur sgt..dia da pandai juga nyanyi lagu besday utk diri sendiri
pic besday ammar mse tahun lepas..2 years..mse tu blom jadi abang lagi..


bila dapat buat ank hepi rse macam bahagia sangat
mama xde harta sayang...Allah bagi kamu sebagai harta mama ..Allah bagi bukan satu..tapi Allah bagi mama empat orang anak..sebab Allah itu maha mengetahui dan Dia yang menentukan ..
 Anak2 la harta yang perlu mama jaga didunia  sebagai bekalan untuk akhirat juga..
Biarpun mama abah x kaya tapi kami tetap akan berusaha memberikan yang terbaik untuk kamu  semua..
Semoga Allah memudahkan segalanya..amin

1 comments on "WW:simple tapi hepi"

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny on October 3, 2012 at 11:59 AM said...

linda pun sambut besday anak ginilah jugak, simple, janji hepy bersama keluarga..

 

©2009 da tru luv | by TNB