Rezeki blogging..tq 4 klik

Thursday, October 4, 2012

ouchhh..sakit perut memulas

Dari pagi semalam aku menahan perut yang memulas x tentu fasal
nak muntah ada..tp nak membuang tu xde la plak
rsenya cam angin tu bergulung lam perut
nak kata x makan tipu sangatla kan

Bila nak muntah je..mula la aku terpk macam2..
tapi mustahil lah...:D mustahil pon risau jugak ye..hehe
membawa ke tghari pon x ok..perut tgh sakit..layan kan juga anak2..
tapi dalam pada tu pk jugak..klo la sakit perut ni teruk..kna plak admit..
mcm mana ngn anak2..huhu
besala jadi mak2 ni..bila sakit sikit da risau da pasal hal anak2...sedangkan sakit perut je tu.

Lam kul 6 pegi amik En amy kat BBU..
n anak2 nak makan roti canai..so singgah mamak jap..
en amy pelik aku xmo makan ..tosei pon aku xmo
lastly aku just order susu halia panas..kat umah aku  da bantai air suam n halia yg aku ketuk2..
hope sangat berhasil sbb aku da x tahan ngn perut yang memulas..

Sampai entry ni di type pon 
perut stil ada rse sengal..tp da kurang sbb da membuang
tetiba je rse cam sumthing...
pg check...rupanya miss p datang weiii
ni bulan ke2 lepas bersalin ameer...
lega cekk
tp siyes  tak pernah lagi sakit perut camni klo nak P
aku mmg x pernah senggugut
agaknya senggugut camni ke???


ni tgh sapu minyak panas...huhu xde mood nak masak..loya n lemah...adoii
tp kna masak gak..simple je rini utk anak2

0 comments:

Thursday, October 4, 2012

ouchhh..sakit perut memulas

Posted by kemma at 11:12 AM
Dari pagi semalam aku menahan perut yang memulas x tentu fasal
nak muntah ada..tp nak membuang tu xde la plak
rsenya cam angin tu bergulung lam perut
nak kata x makan tipu sangatla kan

Bila nak muntah je..mula la aku terpk macam2..
tapi mustahil lah...:D mustahil pon risau jugak ye..hehe
membawa ke tghari pon x ok..perut tgh sakit..layan kan juga anak2..
tapi dalam pada tu pk jugak..klo la sakit perut ni teruk..kna plak admit..
mcm mana ngn anak2..huhu
besala jadi mak2 ni..bila sakit sikit da risau da pasal hal anak2...sedangkan sakit perut je tu.

Lam kul 6 pegi amik En amy kat BBU..
n anak2 nak makan roti canai..so singgah mamak jap..
en amy pelik aku xmo makan ..tosei pon aku xmo
lastly aku just order susu halia panas..kat umah aku  da bantai air suam n halia yg aku ketuk2..
hope sangat berhasil sbb aku da x tahan ngn perut yang memulas..

Sampai entry ni di type pon 
perut stil ada rse sengal..tp da kurang sbb da membuang
tetiba je rse cam sumthing...
pg check...rupanya miss p datang weiii
ni bulan ke2 lepas bersalin ameer...
lega cekk
tp siyes  tak pernah lagi sakit perut camni klo nak P
aku mmg x pernah senggugut
agaknya senggugut camni ke???


ni tgh sapu minyak panas...huhu xde mood nak masak..loya n lemah...adoii
tp kna masak gak..simple je rini utk anak2

0 comments on "ouchhh..sakit perut memulas"

 

©2009 da tru luv | by TNB