Rezeki blogging..tq 4 klik

Tuesday, October 9, 2012

sarapan apa pilihan hati?

Dok negara aman seperti negara kita ni
macam2 boleh telan dengan senang hati..
menu sarapan yang best selalunya
nasi lemak,roti canai,teh tarik
ishhhh sedapnya minum teh tarik panas
lama dah x minum air manis..hukhuk

seminggu lepas 
kami semua kecuali en amy (dia x minat)
addict bedal roti bakar letak garlic butter 
makan plak ngn mushroom sup..adooaiii 
teringin balik bila typing ni..huhu

Roti ni jenis roti menggali..lupa plak nak amik pic tu hari
dia sketul beso ...so klo nak makan kna potong
kitaorang beli kat tesco ..harga sebiji rm 1.20
korang tau berapa kitaorang bedal beli?
5 biji ok..hari2 ngadap garlic bread siang malam..haha
sampai abis garlic butter tu la..haha

Roti tu lembut sesangat ...klo cicah kari or pengat durian memang terangkat
x pon cicah sup merah gearbox..adoiii x tahan
nanti nak pg beli lagi la...x pasti kat giant n carrefour ade tak roti camtu
umah aku lg dekat ngn giant n carefour berbanding tesco..
so  kna survey ni..

terliur la plak...huhu
tapi x bleh beli selalu la roti ni...karbo kne kurangkan..aku la tu..korang xpe
hukhuk..sume  benda sedap ..nape la kna kurangkan makan..huhu

p/s: ker ade pk aku ni diabetis..nope ..alhamdulillah setakat ni sume ok..
sje je diet karbo..amik protein je lebih
tapi selalu jugak tersasar bila jumpa roti cenggini..huhu

0 comments:

Tuesday, October 9, 2012

sarapan apa pilihan hati?

Posted by kemma at 8:00 AM
Dok negara aman seperti negara kita ni
macam2 boleh telan dengan senang hati..
menu sarapan yang best selalunya
nasi lemak,roti canai,teh tarik
ishhhh sedapnya minum teh tarik panas
lama dah x minum air manis..hukhuk

seminggu lepas 
kami semua kecuali en amy (dia x minat)
addict bedal roti bakar letak garlic butter 
makan plak ngn mushroom sup..adooaiii 
teringin balik bila typing ni..huhu

Roti ni jenis roti menggali..lupa plak nak amik pic tu hari
dia sketul beso ...so klo nak makan kna potong
kitaorang beli kat tesco ..harga sebiji rm 1.20
korang tau berapa kitaorang bedal beli?
5 biji ok..hari2 ngadap garlic bread siang malam..haha
sampai abis garlic butter tu la..haha

Roti tu lembut sesangat ...klo cicah kari or pengat durian memang terangkat
x pon cicah sup merah gearbox..adoiii x tahan
nanti nak pg beli lagi la...x pasti kat giant n carrefour ade tak roti camtu
umah aku lg dekat ngn giant n carefour berbanding tesco..
so  kna survey ni..

terliur la plak...huhu
tapi x bleh beli selalu la roti ni...karbo kne kurangkan..aku la tu..korang xpe
hukhuk..sume  benda sedap ..nape la kna kurangkan makan..huhu

p/s: ker ade pk aku ni diabetis..nope ..alhamdulillah setakat ni sume ok..
sje je diet karbo..amik protein je lebih
tapi selalu jugak tersasar bila jumpa roti cenggini..huhu

0 comments on "sarapan apa pilihan hati?"

 

©2009 da tru luv | by TNB