Rezeki blogging..tq 4 klik

Monday, April 2, 2012

SOHO bernafas kembali

SOHO la sangat..
Rasa semangat kembali
baru happening...terkejar-kejar mse baru nak start..:)maklumla da ade baby..dlu manage ammar sorang je
make my day..
Alhamdulillah...

Hampir 7 bln SOHO ditutup dari operasi..
diganti tempat fesbuking n gameing..haha words reka sendiri  n Rabu lepas da operasi semula
Waktu operasi...time anak x kacau ..hihi
selalunya start dengan awal pagi selepas masak (masak awal tau skung..lam kul 10 da siap)
pastu layan Ammar n Ameer n kejap2 lari jap masuk SOHO (bilik ke3) time ameer tido or time dia tengah golek2 atas toto, mse tu konpom ammar tengah layan upin ipin kat hndphone..
Sejak 2/3 hari ni Ameer pon da pandai layan upin ipinla...pandai plak tu..bila kita alihkan hp tu..
dia menangis..
xleh nak cakap apa..budak2 skung.

Waktu tengahari time ank2 balik sekolah memang stop jap
then sambung selepas diaorang pegi sekolah agama n selepas tidurkan Ammar
Pukul 4 anak2 balik sekolah agama..terus stop..siapkan homework anak2
dan sambung semula operasi selepas 10 malam
selalunya lam pukul 1 lebih or 2 baru tidur..
kul 5.30 pagi bangun and start semayang subuh, siapkan anak sekolah, sidai kain...sarapan apa yang ada je..selalunya apa yang ammar request.

Jadi surirumah memang hapeningla...SOHO ni terapi stress jugak bagi diri aku

SOHO kecik...abaikan c adam yang tengah men game bila mama stop wat keje..:)  

 Selalu time abah diaorang x bawa laptop..mmg desktop mama xde sape kaco
En Amy ada cakap nak beli ipad untuk mama....masya'allah...da macam bz bebenor la plak
tq sayang...belum perlu lagi..cukupla dengan apa yang ada
(sebenarnya takut berebut ngan anak2 je...haha)

Syukur ya Allah..permudahkan jalan2ku

0 comments:

Monday, April 2, 2012

SOHO bernafas kembali

Posted by kemma at 2:30 PM
SOHO la sangat..
Rasa semangat kembali
baru happening...terkejar-kejar mse baru nak start..:)maklumla da ade baby..dlu manage ammar sorang je
make my day..
Alhamdulillah...

Hampir 7 bln SOHO ditutup dari operasi..
diganti tempat fesbuking n gameing..haha words reka sendiri  n Rabu lepas da operasi semula
Waktu operasi...time anak x kacau ..hihi
selalunya start dengan awal pagi selepas masak (masak awal tau skung..lam kul 10 da siap)
pastu layan Ammar n Ameer n kejap2 lari jap masuk SOHO (bilik ke3) time ameer tido or time dia tengah golek2 atas toto, mse tu konpom ammar tengah layan upin ipin kat hndphone..
Sejak 2/3 hari ni Ameer pon da pandai layan upin ipinla...pandai plak tu..bila kita alihkan hp tu..
dia menangis..
xleh nak cakap apa..budak2 skung.

Waktu tengahari time ank2 balik sekolah memang stop jap
then sambung selepas diaorang pegi sekolah agama n selepas tidurkan Ammar
Pukul 4 anak2 balik sekolah agama..terus stop..siapkan homework anak2
dan sambung semula operasi selepas 10 malam
selalunya lam pukul 1 lebih or 2 baru tidur..
kul 5.30 pagi bangun and start semayang subuh, siapkan anak sekolah, sidai kain...sarapan apa yang ada je..selalunya apa yang ammar request.

Jadi surirumah memang hapeningla...SOHO ni terapi stress jugak bagi diri aku

SOHO kecik...abaikan c adam yang tengah men game bila mama stop wat keje..:)  

 Selalu time abah diaorang x bawa laptop..mmg desktop mama xde sape kaco
En Amy ada cakap nak beli ipad untuk mama....masya'allah...da macam bz bebenor la plak
tq sayang...belum perlu lagi..cukupla dengan apa yang ada
(sebenarnya takut berebut ngan anak2 je...haha)

Syukur ya Allah..permudahkan jalan2ku

0 comments on "SOHO bernafas kembali"

 

©2009 da tru luv | by TNB