Rezeki blogging..tq 4 klik

Monday, April 2, 2012

mau jadi stuntman ye....


Salam hari isnin

Alfatihah buat kedua arwah ayah n mak tersayang...smoga Allah memberikan keberkatan hidup pada kita.


Sudah masuk april ye...jap je kan..
hero kecik mama pon akan genap 4bln pada 5/4/12 nnt...
smoga terus sihat..membesar dengan bijak dan soleh.

walaupon baru nak masuk 4 bln
aksinya dah macam 5/6 bulan..
kekadang nak mandikan pon susah
kaki c kecik ni..mak aiii kuat sungguh..
siap lompat2 tu..dahle licin ngn sabun..seriau jadinya..
apapon ameer memang sangat good boy..
senang jaga n x banyak kerenah..smoga terus kekal camtu..hehe

Nak share aksi stunt ameer lam buai..
ngeri..tapi klo kita alihkan pon dia buat jugak..
selalu nya bila tengak cam da diam..memang alihkan..
risau plak terlemas..kira memang xkan tinggal la selagi x nyenyak..
bantal pon dah x guna untuk lapik kepala lam buai..risau tertutup muka
nampak tu???

1 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Kemma..Al fatihah tuk kedua ibubapa ya.
Selalunya bdk2 mmg suka tidur meniarap..kena perati selalu.tp buain tu ada lubang2...xper la.
Dia xmo tidur kat tilam ya kemma..?

Monday, April 2, 2012

mau jadi stuntman ye....

Posted by kemma at 8:00 AM

Salam hari isnin

Alfatihah buat kedua arwah ayah n mak tersayang...smoga Allah memberikan keberkatan hidup pada kita.


Sudah masuk april ye...jap je kan..
hero kecik mama pon akan genap 4bln pada 5/4/12 nnt...
smoga terus sihat..membesar dengan bijak dan soleh.

walaupon baru nak masuk 4 bln
aksinya dah macam 5/6 bulan..
kekadang nak mandikan pon susah
kaki c kecik ni..mak aiii kuat sungguh..
siap lompat2 tu..dahle licin ngn sabun..seriau jadinya..
apapon ameer memang sangat good boy..
senang jaga n x banyak kerenah..smoga terus kekal camtu..hehe

Nak share aksi stunt ameer lam buai..
ngeri..tapi klo kita alihkan pon dia buat jugak..
selalu nya bila tengak cam da diam..memang alihkan..
risau plak terlemas..kira memang xkan tinggal la selagi x nyenyak..
bantal pon dah x guna untuk lapik kepala lam buai..risau tertutup muka
nampak tu???

1 comments on "mau jadi stuntman ye...."

♥♥azatiesayang ♥♥ on April 2, 2012 at 12:57 PM said...

salam Kemma..Al fatihah tuk kedua ibubapa ya.
Selalunya bdk2 mmg suka tidur meniarap..kena perati selalu.tp buain tu ada lubang2...xper la.
Dia xmo tidur kat tilam ya kemma..?

 

©2009 da tru luv | by TNB