Rezeki blogging..tq 4 klik

Saturday, October 29, 2011

teringin nk cash out...


Tetiba je rse teringin nak cash out simpanan kat nuffnang
Pestime tau..sejak blog ni lahir bln 6 tahun lepas, rsenya la..lupa dah..hehe
Walaupon angka x sampai le ratusan jauh sekali tahap ribuan
tp syukurla..sape yg nk bg free2 je camtu kan..

Tapi bila pk balik...xde perancangan apa yg nk buat klo cash out pon
simpan jew la bagi jadi bukit bukau...klo sempat nk membukau...hehe
Mengada..:D

1 comments:

Myra Jay said...

Takpe, simpan dulu kalau masih blom dalam perancangan, mana tau nanti akan membukau :-)

Saturday, October 29, 2011

teringin nk cash out...

Posted by kemma at 1:08 AM

Tetiba je rse teringin nak cash out simpanan kat nuffnang
Pestime tau..sejak blog ni lahir bln 6 tahun lepas, rsenya la..lupa dah..hehe
Walaupon angka x sampai le ratusan jauh sekali tahap ribuan
tp syukurla..sape yg nk bg free2 je camtu kan..

Tapi bila pk balik...xde perancangan apa yg nk buat klo cash out pon
simpan jew la bagi jadi bukit bukau...klo sempat nk membukau...hehe
Mengada..:D

1 comments on "teringin nk cash out..."

Myra Jay on November 2, 2011 at 2:10 PM said...

Takpe, simpan dulu kalau masih blom dalam perancangan, mana tau nanti akan membukau :-)

 

©2009 da tru luv | by TNB