Rezeki blogging..tq 4 klik

Wednesday, October 26, 2011

32 weeks check up

Selamat tengah malam semua...
Runsingggggggg gegendang telinggaaaaaaa
Gara2 deepavali..mak aiiiii...dah macam pesta bom plak...
ngn bunyi alarm keta pelbagai versi...adoaiiii
Xpela ekk bg la chance setaun skali kan...
Redha jew la..sbb raya kita pon sme cam tu gak
 
So pg td  ada appoinment doc..
seminggu awai dh ingatkn En Amy yg 25hb ada appmnt doc...hope dia leh minta kje lewat skit
So pas dia balik kje mlm smlm..aku pon tnya..kje x pg esoknya..
dia cakap dia kje kul 8 pg...terus sentappppp
tp aku diam je la...sentappp smbil mngadap PC
then aku tnya lg..agaknye En Amy tau aku cam bengang je kan...dia cakap ...."xla..kje lmbt"
senyum simpul ahkak...hehe. Ni sume gara2 x sanggup nk atasi kerenah ammar yg ske jerit2 n merajuk. So dapatle aku g sorang2 ke klinik sbb En Amy jg Ammar kat umah.


So sumenya sihat n ok kata doc..tp biasala doc gomen mna nk cakap lebihkan...so klo nak puas hati mmg kna pi privatela. Tapi as long xde ape yg dikhuatirkn ...rse2 jimat la duit klo pi gomen...terutamanya yg free n available cam aku yg x koje ni.


Sampai sini dlu...
Selamat bercuti Sempena Hari Depavali..
* TERINGIN GILA NS BERIANI DEPAVALI KNA PI KEDAI MAMAK LA CAMNI...huhu

0 comments:

Wednesday, October 26, 2011

32 weeks check up

Posted by kemma at 12:23 AM
Selamat tengah malam semua...
Runsingggggggg gegendang telinggaaaaaaa
Gara2 deepavali..mak aiiiii...dah macam pesta bom plak...
ngn bunyi alarm keta pelbagai versi...adoaiiii
Xpela ekk bg la chance setaun skali kan...
Redha jew la..sbb raya kita pon sme cam tu gak
 
So pg td  ada appoinment doc..
seminggu awai dh ingatkn En Amy yg 25hb ada appmnt doc...hope dia leh minta kje lewat skit
So pas dia balik kje mlm smlm..aku pon tnya..kje x pg esoknya..
dia cakap dia kje kul 8 pg...terus sentappppp
tp aku diam je la...sentappp smbil mngadap PC
then aku tnya lg..agaknye En Amy tau aku cam bengang je kan...dia cakap ...."xla..kje lmbt"
senyum simpul ahkak...hehe. Ni sume gara2 x sanggup nk atasi kerenah ammar yg ske jerit2 n merajuk. So dapatle aku g sorang2 ke klinik sbb En Amy jg Ammar kat umah.


So sumenya sihat n ok kata doc..tp biasala doc gomen mna nk cakap lebihkan...so klo nak puas hati mmg kna pi privatela. Tapi as long xde ape yg dikhuatirkn ...rse2 jimat la duit klo pi gomen...terutamanya yg free n available cam aku yg x koje ni.


Sampai sini dlu...
Selamat bercuti Sempena Hari Depavali..
* TERINGIN GILA NS BERIANI DEPAVALI KNA PI KEDAI MAMAK LA CAMNI...huhu

0 comments on "32 weeks check up"

 

©2009 da tru luv | by TNB