Rezeki blogging..tq 4 klik

Thursday, February 16, 2012

basuh handphone.....gerammmmm aiii

Baca tajuk pon dah gerammm kan?
xdapatle mama nak fb onmobile da
x dapat juga si pembasuh henpon layan boboiboy n upin ipin kat Youtube on mobile 
anak..anakkk


Ini sume keje c Ammar..abang tecik yang semakin kreatippp skung ni ado aiiiiii
Tadi sewaktu kejadian ...mama tengah bz bagi Ameer makan ubat coz hari ni check up 2 month ..n kna inject. Nurse gtau mungkin akan demam so balik terus bagi ubat..
bestttt ...berat Ameer da naik kilo2..hehe skung dia da 5.4kg...alhamdulillah

So sewaktu kejadian..kakak n adam baru pas makan n tengah siap2 nak pg sekolah agama....
Ammar pon bz ngn henpon...tgk boboiboy la apa lagi kannn
sekali mama tegur mulut dia comot
n dia pon gaduhla nak basuh mulut...skali ntah sentappp apa ntah..dia pi masuk bilik air basuh mulut sendiri...huhu..masalahnya bukan mulut je di basuh...sekali henpon2 di basuhnya...
kuar2 je..henpon basah..n skrin henpon da biru...
huhu terpacak rambut mama da ala2 org kna karen..kena jugak le se das dua..tp ringan2 je la
gerammm n mama rse bersalah sangat sbb tu henpon abah..sian abah
Abah tukar ngn tepon mama sebab Ammar ske sgt layan boboiboy kat youtube guna henpon tu...so kira memudahkan mamala..x payah kejap2 nak tukar kat desktop..
Agaknya takut kna marah..dia menangis n tunduk je...last2 bila mama da maafkan..n angkat suh baring kat baby..terus tertido sendiri...sian plak tgk..bukan tau apapon..tp kna ajar jugak sebab apa yang dia buat tu salah...

acuh enpon....(basuh henpon)....ishish..anak orang kaya pon x wat cam ni tau ..huhu
Anak2 macam2 kerenahnya...bila xda sunyi....bila ada perang......

3 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kemma..cam anakbuah k.atie lar.habih dibasuhnya Hpone uminya..katanya hpone umi kotor..hadoiiii.Tepuk dahi uminya tue :D

ayu said...

alahai kemmaaaaaaaa..siannya kamu...budak2 memang macam tu kan..sabar je la kan

mekchu said...

ya, baca tajuk pun dah geram.. bertuahh sungguh ammar ni tau..

Thursday, February 16, 2012

basuh handphone.....gerammmmm aiii

Posted by kemma at 12:00 AM
Baca tajuk pon dah gerammm kan?
xdapatle mama nak fb onmobile da
x dapat juga si pembasuh henpon layan boboiboy n upin ipin kat Youtube on mobile 
anak..anakkk


Ini sume keje c Ammar..abang tecik yang semakin kreatippp skung ni ado aiiiiii
Tadi sewaktu kejadian ...mama tengah bz bagi Ameer makan ubat coz hari ni check up 2 month ..n kna inject. Nurse gtau mungkin akan demam so balik terus bagi ubat..
bestttt ...berat Ameer da naik kilo2..hehe skung dia da 5.4kg...alhamdulillah

So sewaktu kejadian..kakak n adam baru pas makan n tengah siap2 nak pg sekolah agama....
Ammar pon bz ngn henpon...tgk boboiboy la apa lagi kannn
sekali mama tegur mulut dia comot
n dia pon gaduhla nak basuh mulut...skali ntah sentappp apa ntah..dia pi masuk bilik air basuh mulut sendiri...huhu..masalahnya bukan mulut je di basuh...sekali henpon2 di basuhnya...
kuar2 je..henpon basah..n skrin henpon da biru...
huhu terpacak rambut mama da ala2 org kna karen..kena jugak le se das dua..tp ringan2 je la
gerammm n mama rse bersalah sangat sbb tu henpon abah..sian abah
Abah tukar ngn tepon mama sebab Ammar ske sgt layan boboiboy kat youtube guna henpon tu...so kira memudahkan mamala..x payah kejap2 nak tukar kat desktop..
Agaknya takut kna marah..dia menangis n tunduk je...last2 bila mama da maafkan..n angkat suh baring kat baby..terus tertido sendiri...sian plak tgk..bukan tau apapon..tp kna ajar jugak sebab apa yang dia buat tu salah...

acuh enpon....(basuh henpon)....ishish..anak orang kaya pon x wat cam ni tau ..huhu
Anak2 macam2 kerenahnya...bila xda sunyi....bila ada perang......

3 comments on "basuh handphone.....gerammmmm aiii"

♥♥azatiesayang ♥♥ on February 16, 2012 at 12:34 AM said...

salam kemma..cam anakbuah k.atie lar.habih dibasuhnya Hpone uminya..katanya hpone umi kotor..hadoiiii.Tepuk dahi uminya tue :D

ayu on February 16, 2012 at 10:19 AM said...

alahai kemmaaaaaaaa..siannya kamu...budak2 memang macam tu kan..sabar je la kan

mekchu on February 16, 2012 at 3:58 PM said...

ya, baca tajuk pun dah geram.. bertuahh sungguh ammar ni tau..

 

©2009 da tru luv | by TNB