Rezeki blogging..tq 4 klik

Thursday, November 10, 2011

menghitung hari..

Lambat lg daa...

Malam yang boring
Lately ni...slera merudum..klo makan pon just nk isi perut yg lapo
jemunyaaaaa nak makan..
haha..
sure korang pelik...biar betik dia ni..
ade ke lam kamus dia perkataan jemu pada makanan..
sob sob...tu la yang sedih cam x normal je....hihi

Huhu n tengah malam ni...dok pk esok nk masak apa ..
opkoz yg bila dimakan akan rse puas..huhu
puas di pk..lastly teringat nasi impit kuah kacang yang x puas makan tu hr raya korban..
rse2nye esok nak wat kuah kacang n nasi impitla....
tp x confirm..manatau celik mata esok tukar plak menu
kan dah cakap mana ada jemu lam kamus idup aku..
walaupon jemu aku akan usaha jugak wat bg aku x jemu..hehe

0 comments:

Thursday, November 10, 2011

menghitung hari..

Posted by kemma at 11:55 PM
Lambat lg daa...

Malam yang boring
Lately ni...slera merudum..klo makan pon just nk isi perut yg lapo
jemunyaaaaa nak makan..
haha..
sure korang pelik...biar betik dia ni..
ade ke lam kamus dia perkataan jemu pada makanan..
sob sob...tu la yang sedih cam x normal je....hihi

Huhu n tengah malam ni...dok pk esok nk masak apa ..
opkoz yg bila dimakan akan rse puas..huhu
puas di pk..lastly teringat nasi impit kuah kacang yang x puas makan tu hr raya korban..
rse2nye esok nak wat kuah kacang n nasi impitla....
tp x confirm..manatau celik mata esok tukar plak menu
kan dah cakap mana ada jemu lam kamus idup aku..
walaupon jemu aku akan usaha jugak wat bg aku x jemu..hehe

0 comments on "menghitung hari.."

 

©2009 da tru luv | by TNB