Rezeki blogging..tq 4 klik

Saturday, November 5, 2011

Aidiladha

Tensen ngn blog..
entry semalam x leh publish xtau nape...biarla..malas nk pk
Balik kampung ke korang sume?
Aku balik Endau petang esok..
 
Best gak klo dapat balik perak coz umah mak wat korban ..
tapi raya pose tu hr dah kat sna kan...lgpon cuti pon bpe hari je..x bbaloi la rasa.
Kali ni beraya kat endau...kitaorang wat aqiqah ..Ammar n sepupu2 dia lg 6 orang..tp xdela masak pon sebab sumenya akan disedekahkan untuk anak yatim.

Okla..semoga perjalanan balik kampung selamat n semoga sedara mara kita yg mengerjakan haji mendapat haji yang mabrur.
Menu raya...nasi minyak + ayam masak merah (k.ipar punya menu) n baru jap tadi aku lepas perap daging utk wat satay goreng..antara lauk untung Lontong kering. So esok just nk wat kuah kacang..n sampai kat kpg baru nk rebus ketupat nasi n pagi raya goreng sayur...emmm dah terbayang lontong kering ni..:)

0 comments:

Saturday, November 5, 2011

Aidiladha

Posted by kemma at 1:06 AM
Tensen ngn blog..
entry semalam x leh publish xtau nape...biarla..malas nk pk
Balik kampung ke korang sume?
Aku balik Endau petang esok..
 
Best gak klo dapat balik perak coz umah mak wat korban ..
tapi raya pose tu hr dah kat sna kan...lgpon cuti pon bpe hari je..x bbaloi la rasa.
Kali ni beraya kat endau...kitaorang wat aqiqah ..Ammar n sepupu2 dia lg 6 orang..tp xdela masak pon sebab sumenya akan disedekahkan untuk anak yatim.

Okla..semoga perjalanan balik kampung selamat n semoga sedara mara kita yg mengerjakan haji mendapat haji yang mabrur.
Menu raya...nasi minyak + ayam masak merah (k.ipar punya menu) n baru jap tadi aku lepas perap daging utk wat satay goreng..antara lauk untung Lontong kering. So esok just nk wat kuah kacang..n sampai kat kpg baru nk rebus ketupat nasi n pagi raya goreng sayur...emmm dah terbayang lontong kering ni..:)

0 comments on "Aidiladha"

 

©2009 da tru luv | by TNB