Rezeki blogging..tq 4 klik

Friday, September 23, 2011

27 weeks b4 3rd semester nextweek.... :))

Berapa banyak weeks daaaa

Kisah ibu2 mengandung ni...alahai
Selalu berjaga smpi pukul 2 pagi..rsenya masih bertenaga...yg paling x tahan asik berulang pegi buang air kecik ..adoiii 
siyes..mlm je dekat 20 kali..selagi x tido..setiap 10 minit mesti rse nak terkucil..
yang pelik tu mane datang air banyak2 tu ekk..
adoii sangat x tahan tambah2 skung ni musim hujan...sejukk
smpaikn klo bertandang umah jiran or kawan2..aku amik separuh gelas je air...malas nak g toilet punya pasal.

Kekadang aku rse sebab dah smpi tahap baby pon dah beso n berpusing ke bawah..itula yang asik nak buang air je..n ada gak yg cakap sbb rambut baby lebat..betulke?Tapi memang semua ank aku ni berambut lebat n klo baru pas bersalin tu memang banyak bulu pon. Hurmmmm teringat Ammar yang sangat berbulu...comeii je..tidur terlungkup mse masuk wad sbb kuning. Beza amat dengan baby lain...dari jauh boleh kenal sebab bulu kat badan dia...rse2 kalah ank banggali kot...hehe.



27 weeks pregnancy   


  


0 comments:

Friday, September 23, 2011

27 weeks b4 3rd semester nextweek.... :))

Posted by kemma at 12:00 AM
Berapa banyak weeks daaaa

Kisah ibu2 mengandung ni...alahai
Selalu berjaga smpi pukul 2 pagi..rsenya masih bertenaga...yg paling x tahan asik berulang pegi buang air kecik ..adoiii 
siyes..mlm je dekat 20 kali..selagi x tido..setiap 10 minit mesti rse nak terkucil..
yang pelik tu mane datang air banyak2 tu ekk..
adoii sangat x tahan tambah2 skung ni musim hujan...sejukk
smpaikn klo bertandang umah jiran or kawan2..aku amik separuh gelas je air...malas nak g toilet punya pasal.

Kekadang aku rse sebab dah smpi tahap baby pon dah beso n berpusing ke bawah..itula yang asik nak buang air je..n ada gak yg cakap sbb rambut baby lebat..betulke?Tapi memang semua ank aku ni berambut lebat n klo baru pas bersalin tu memang banyak bulu pon. Hurmmmm teringat Ammar yang sangat berbulu...comeii je..tidur terlungkup mse masuk wad sbb kuning. Beza amat dengan baby lain...dari jauh boleh kenal sebab bulu kat badan dia...rse2 kalah ank banggali kot...hehe.