Rezeki blogging..tq 4 klik

Friday, February 11, 2011

korang penah mengidam nak dapur camni tak?

Hye sume

Dah lama gila x jenguk email tadi..ps buang mana yang patut..syok plak belek email pic kitchen..
Besa la as perempuan, isteri , ibu..yg selalunya memang kat dapur opkoz la dapur tu kita dok mengidam nak bagi cun cam bilik tido..lebih lagi gamaknye rse.

Ni antara pic2 kitchen yang ada:)

simple kan




untuk peminat ijau..
ermmm..lawak plak aku tgk dapur ni...bukan taste aku:)
ni dapur yg aku ske..tp rse2 x perlu kot spotlite bagai ..hehe

ni aku x brapa minat..mmg moden..tp cam serabut je aku rse..hahaha


Okeyla...saje lepaskan rse boring..tension..serabut

Aku tengah berperasaan, terkilan, kecik hati ..rse nak luahkan disini..tpppppppp

3 comments:

Gieyana said...

x nmpak gambar lak..huhu

fa10 said...

haah la... x der gmbr!

kemma said...

la mana plak pg sume pic ni...mse preview ade je..nnt ye upload lain

Friday, February 11, 2011

korang penah mengidam nak dapur camni tak?

Posted by kemma at 11:52 PM
Hye sume

Dah lama gila x jenguk email tadi..ps buang mana yang patut..syok plak belek email pic kitchen..
Besa la as perempuan, isteri , ibu..yg selalunya memang kat dapur opkoz la dapur tu kita dok mengidam nak bagi cun cam bilik tido..lebih lagi gamaknye rse.

Ni antara pic2 kitchen yang ada:)

simple kan




untuk peminat ijau..
ermmm..lawak plak aku tgk dapur ni...bukan taste aku:)
ni dapur yg aku ske..tp rse2 x perlu kot spotlite bagai ..hehe

ni aku x brapa minat..mmg moden..tp cam serabut je aku rse..hahaha


Okeyla...saje lepaskan rse boring..tension..serabut

Aku tengah berperasaan, terkilan, kecik hati ..rse nak luahkan disini..tpppppppp

3 comments on "korang penah mengidam nak dapur camni tak?"

Gieyana on February 12, 2011 at 12:06 AM said...

x nmpak gambar lak..huhu

fa10 on February 12, 2011 at 1:39 AM said...

haah la... x der gmbr!

kemma on February 12, 2011 at 7:31 AM said...

la mana plak pg sume pic ni...mse preview ade je..nnt ye upload lain

 

©2009 da tru luv | by TNB