Rezeki blogging..tq 4 klik

Tuesday, March 8, 2011

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami

Belum penah berphotoshoot..teringin weiii
tp malu gak...sure senyum nangis2 klo dapat berphotoshoot percuma..hehe...
bw n terlihat GA yang melatoppppp ni...

Anjuran 
 
 
KENAPA ANDA PATUT MENANG?????

Gulpppppp...seram sejuk..malu pon ada nak cakap..opsss type...
Ishhhh ...malu la...
Hihihi
Saya patut menang kerana.........
 
  *x tersenarai lam bajet tahunan aktiviti berphotoshoot... almaklumla x bekerja..sian plak kat my laling klo nak selitkan photoshoot lam bajet...that's why nak yg free..hehe:))
 
 *as hadiah untuk anniversary yg ke  9 June nnt.. 
 
*rsenya dah lama x amik pic romantik2..hehe 
 
*mse kawin dulu xde pon profesional cameraman...teringin nak rse cam artis cam lam majalah tu...hehe..


Rsenya itu la sebab knapa 
 perlu memilih saya sebagai pemenang

LOKASI PILIHAN

Kluang pon besss pe....tp klo kat JB lagi banyak pilihan...but apa2 pon perlu bertuah dulu baru la terkinja-kinja memilih lokasinya..:)bajet menang tu yg letak words terkinja-kinja..hakhakhak

Saya nakkan hadiah ini..:))

Free 1 & 1/2 hour Photoshoot session bernilai RM1000.00!(RM1000.00 x 2)
 
berdua pasti lebih baik...masalahnye nak bergambo berdua dia saat anak2 dah 3...hehe..smoga kedaigambarkami merealisasikan impian ini..hishh..hish..hishhh..
 
 
Nak tau lebih lanjut korang bleh KLIK

0 comments:

Tuesday, March 8, 2011

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami

Posted by kemma at 1:45 AM
Belum penah berphotoshoot..teringin weiii
tp malu gak...sure senyum nangis2 klo dapat berphotoshoot percuma..hehe...
bw n terlihat GA yang melatoppppp ni...

Anjuran 
 
 
KENAPA ANDA PATUT MENANG?????

Gulpppppp...seram sejuk..malu pon ada nak cakap..opsss type...
Ishhhh ...malu la...
Hihihi
Saya patut menang kerana.........
 
  *x tersenarai lam bajet tahunan aktiviti berphotoshoot... almaklumla x bekerja..sian plak kat my laling klo nak selitkan photoshoot lam bajet...that's why nak yg free..hehe:))
 
 *as hadiah untuk anniversary yg ke  9 June nnt.. 
 
*rsenya dah lama x amik pic romantik2..hehe 
 
*mse kawin dulu xde pon profesional cameraman...teringin nak rse cam artis cam lam majalah tu...hehe..


Rsenya itu la sebab knapa 
 perlu memilih saya sebagai pemenang

LOKASI PILIHAN

Kluang pon besss pe....tp klo kat JB lagi banyak pilihan...but apa2 pon perlu bertuah dulu baru la terkinja-kinja memilih lokasinya..:)bajet menang tu yg letak words terkinja-kinja..hakhakhak

Saya nakkan hadiah ini..:))

Free 1 & 1/2 hour Photoshoot session bernilai RM1000.00!(RM1000.00 x 2)
 
berdua pasti lebih baik...masalahnye nak bergambo berdua dia saat anak2 dah 3...hehe..smoga kedaigambarkami merealisasikan impian ini..hishh..hish..hishhh..
 
 
Nak tau lebih lanjut korang bleh KLIK

0 comments on "New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami"

 

©2009 da tru luv | by TNB