Rezeki blogging..tq 4 klik

Thursday, June 14, 2012

baru ada mood update..rse cam nak cash out nuffnang jeeee:)

Assalamualaikum...
tajuk x sma ngn isi kandungan..hehehe
Sihat ke?tq pada yg sudi kunjung blog ala2  ni
dekat sebulan kot x update lansung
ntah apa la yang malas sgt ni....

malas nk create..wpon ade je story besa2 tu
Ni kira sekali harung je la tulis..yang mana nak kluaq aku coretkan..hehe
 
Alhamdulillah cuti sekolah hari tu...dapat balik tepen...
 2 minggu jugakla dapat bermanja ngn mak
n alhamdulillah juga Abang adam dah selamat berkhatan...

Pengalaman naik bas yang pertama bagi ammar...sangat behave..tido dr jb smpi nak turun bas kat Hentian bukit Gantang...lega cekk
Ameer pon behave lena dalam pangkuan mama...
Adam n aishah duduk berdua seat depan mama n ammar...
En. Amy x ikut balik
tp sehari sebelum kami balik Jb semula dia datang menjemput..

Ameer da mula merangkak...tp gostan kebelakang la plak...
cute n debab mamat sorang tu..:P

pertengahan bulan depan da start puasa kan....jap je masa berlalu...
semoga umur panjang bagi menyambut Ramadhan tahun ini..

abang adam yang melayan ps2 sme ngn kazen dr kulim

bab2 mama ni...

3 serangkai...tahun yang sma 2009...naufal, a'syiffa n ammar

Ammar n syiffa yang petah ya amat...
Itu saje kot buat mse ni...
otak da x kuarkan idea dah...hehe
salam jumaat yang barakah ye kawan2

0 comments:

Thursday, June 14, 2012

baru ada mood update..rse cam nak cash out nuffnang jeeee:)

Posted by kemma at 11:52 PM
Assalamualaikum...
tajuk x sma ngn isi kandungan..hehehe
Sihat ke?tq pada yg sudi kunjung blog ala2  ni
dekat sebulan kot x update lansung
ntah apa la yang malas sgt ni....

malas nk create..wpon ade je story besa2 tu
Ni kira sekali harung je la tulis..yang mana nak kluaq aku coretkan..hehe
 
Alhamdulillah cuti sekolah hari tu...dapat balik tepen...
 2 minggu jugakla dapat bermanja ngn mak
n alhamdulillah juga Abang adam dah selamat berkhatan...

Pengalaman naik bas yang pertama bagi ammar...sangat behave..tido dr jb smpi nak turun bas kat Hentian bukit Gantang...lega cekk
Ameer pon behave lena dalam pangkuan mama...
Adam n aishah duduk berdua seat depan mama n ammar...
En. Amy x ikut balik
tp sehari sebelum kami balik Jb semula dia datang menjemput..

Ameer da mula merangkak...tp gostan kebelakang la plak...
cute n debab mamat sorang tu..:P

pertengahan bulan depan da start puasa kan....jap je masa berlalu...
semoga umur panjang bagi menyambut Ramadhan tahun ini..

abang adam yang melayan ps2 sme ngn kazen dr kulim

bab2 mama ni...

3 serangkai...tahun yang sma 2009...naufal, a'syiffa n ammar

Ammar n syiffa yang petah ya amat...
Itu saje kot buat mse ni...
otak da x kuarkan idea dah...hehe
salam jumaat yang barakah ye kawan2

0 comments on "baru ada mood update..rse cam nak cash out nuffnang jeeee:)"

 

©2009 da tru luv | by TNB