Rezeki blogging..tq 4 klik

Monday, August 8, 2011

terima kasih kakak

Salam monday

No monday blues yekk..

Dah masuk 8 hari ye kita berpuasa...cepat je masa berlalu
tp setiap kl nak masak punya la stress dok pk apa nak masak..konon2 nak yg membuka selera
tp msak yg sllu masak pon licin gak..almaklumla lapo...hehe

Rse bersyukur sangat kerana anak dara banyak membantu n jarang sgt berkata tak walaupon penat...selalu sgt c kakak tggu je kat dapur  n sentiasa berharap mama mengarahkan potong or kacau sumtin'.Biasala anak perempuan kan...
Siyess ...bertuah sangat punya anak macam kakak...
rajin n jarang merungut..
tapi kat sini je aku puji
klo depan dia jarangla..tp ade gak le cakap terima kasih kat kakak sbb rajin tolong mama
syokla dia..:))

Sentiasa berdoa kakak jadi anak yg solehah, bijak, cemerlang n bertanggungjawab pada adik2 n family...n kakakla contoh untuk adik2.
Terima kasih sayang...anak mama yg comeiiiiii


2 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Kemma..mmg untung ada anak dara kat umah kan?

lydzar said...

alahai untungnya dapat anak rajin mcm si kakak..budak2 ni kena la puji selalu kak, semakin semangat diorang tolong kita kang :)

Monday, August 8, 2011

terima kasih kakak

Posted by kemma at 9:00 AM
Salam monday

No monday blues yekk..

Dah masuk 8 hari ye kita berpuasa...cepat je masa berlalu
tp setiap kl nak masak punya la stress dok pk apa nak masak..konon2 nak yg membuka selera
tp msak yg sllu masak pon licin gak..almaklumla lapo...hehe

Rse bersyukur sangat kerana anak dara banyak membantu n jarang sgt berkata tak walaupon penat...selalu sgt c kakak tggu je kat dapur  n sentiasa berharap mama mengarahkan potong or kacau sumtin'.Biasala anak perempuan kan...
Siyess ...bertuah sangat punya anak macam kakak...
rajin n jarang merungut..
tapi kat sini je aku puji
klo depan dia jarangla..tp ade gak le cakap terima kasih kat kakak sbb rajin tolong mama
syokla dia..:))

Sentiasa berdoa kakak jadi anak yg solehah, bijak, cemerlang n bertanggungjawab pada adik2 n family...n kakakla contoh untuk adik2.
Terima kasih sayang...anak mama yg comeiiiiii


2 comments on "terima kasih kakak"

♥♥azatiesayang ♥♥ on August 8, 2011 at 9:04 AM said...

Salam Kemma..mmg untung ada anak dara kat umah kan?

lydzar on August 8, 2011 at 10:12 AM said...

alahai untungnya dapat anak rajin mcm si kakak..budak2 ni kena la puji selalu kak, semakin semangat diorang tolong kita kang :)

 

©2009 da tru luv | by TNB